Módní trendy jaro/léto 2012 mýma očima.

Mám ráda módu a mám ráda jaro, takže příspěvek o módních trendech na jaro/léto 2012 tu nesmí chybět. Nechci jen bezhlavě opisovat francouzské módní časopisy, a tak Vám nabízím i pár vlastních koláží – nápadů, jak trendy nosit.

V čem mě tedy v Paříži nebo v Praze letos (ne)potkáte?

V šarlatové. To je taková červená do oranžova. Přesně ta, kvůli které se s partnerem pohádáte, jestli ty kamarádčiny šaty byly červené, nebo oranžové. Pro pány: byly oranžovočervené. Pro dámy: byly šarlatové a kamarádka se v módě opravdu vyzná, protože právě tahle barva je hlavní barvou nadcházející sezóny.

V Paříži před ní neuniknete. Minimálně v jedné kolekci ji má každý módní řetězec, je na tričkách, šatech, kalhotách, kabelkách, slunečních brýlích, lacích na nehty, ale i na bytových doplňcích. V ulicích zatím moc vidět není, přeci jen je na ni ještě zima. Mně se líbí v color-block kombinaci s modrou!

Protikladem k výrazné šarlatové budou jemné pastely. Růžová, žlutá, modrá, zelená, oranžová i fialová. Takové barvy k jaru prostě patří a sluší všem. Já si v povánočním výprodeji v Naf Naf pořídila pudrově růžovou sukni a k ní baleríny ve stejném odstínu. Nemůžu se dočkat, až bude teplo!

Pastely jsou  populární už několikátou sezónu, ale letos by měly mít zmrzlinové odstíny. Jakou si dáte? Jahodovou, citrónovou, pistáciovou, vanilkovou, levandulovou? Nebo si troufnete na míchanou? Určitě neodolám nějakým lehoučkým zmrzlinovým šatům. Po nich se totiž nepřibírá!

Letošní jaro bude zářivé, v kurzu mají být neonové barvy. Elektrické zelené nebo křiklavé růžové jsem si dost užila na tanečních soutěžích, kam podle mě takové barvy patří. Do ulic se odvážím maximálně s jedním neonovým doplňkem a lakem na nehty.

Společně s neony se vrátila sportovní móda tepláků, triček s číslem a šusťákových bund. Nic pro mě.

Stejně tak mě nikdy ve městě nepotkáte v pyžamových kalhotách.

Naopak vítám klasický šátkový vzor nejen na šátcích, ale taky na topech, šatech a sukních. Od italské spolužačky jsem se naučila vázat si šátek i na kabelku. Mám prostě slabost pro všechno ženské a elegantní.

A tak Vás asi nepřekvapí moje nadšení z návratu krajky.

A jaké další trendy nacházím ve francouzských magazínech?

Plisování. Moc hezká móda!

Metalické odstíny. Lesk jak blesk.

Květované vzory. Čím větší květy, tím lepší.

Proužky. Námořnický vzor je nesmrtelný.

Bandeau topy a odhalená bříška.

Zvýrazněmá linie boků, která ovšem vychází z velmi úzkého pasu. Titulek na Ona Dnes je opravdu mimo.

Bílou od hlavy až k patě. Jako každé jaro/léto.

A jistě ještě něco, na co jsem zapomněla.

Přeji Vám hezké módní jaro!

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

14 reakcí na Módní trendy jaro/léto 2012 mýma očima.

  1. udvouverunek napsal:

    Hehe, takže se bude nosit skoro všechno :D
    Ale mně to vlastně vyhovuje, nemám ráda, když jsou obchody všechny do jednoho zaplavené v jednom stylu a nelze si vybrat nic jiného :-/
    Co fakt nemusím, jsou ty tepláky a pyžama, to je úchylnost. A neonky taky nic moc, ale to se přežije.
    Verunka

    • Přesně tak, Verunko. Myslím, že každá z nás si letos najde nějakou barvu. I kdyby to měla být jen tělová jako v případě Bohyně :)
      Jaká bude ta Tvoje barva s velkým B?

      • udvouverunek napsal:

        Se mnou je to jednoduché, barvy miluju všechny, takže taky budu všechny nosit – aspoň ty, které si myslím, že mi sluší. Jo a krom těch neonek :D Co ty?
        Jo a tělové lodičky potřebuju už dlouho, ale lakované, na nositelně vysokých podpatcích a bez platformy. Zatím jsem neobjevila.

        Tu Paříž ti hrozně závidím, jakkoliv si na ní občas zoufáš, ale na jaře tam určitě bude nádherně…

      • Copak v Paříži, ale ve Versailles, kde momentálně bydlím, je přímo božsky! Konečně si můžu užít ten obrovský zámecký park. Myslím, že veškeré moje zoufání skončilo s prvními slunečními paprsky.
        Tělových lodiček je Paříž plná, nechceš si udělat malý výlet za památkami a nákupy? :)
        Já ráda chodím nakupovat boty do britského New Looku. http://www.newlook.com/
        V Čechách pořád ještě není?
        Včera jsem měla na sobě béžový trenčkot s oranžovočervenými balerínami, kabelkou a svetříkem. Myslím, že tohle bude jeden z mých oblíbených outfitů na jaro!

    • udvouverunek napsal:

      Ráda ti to věřím a nejen proto závidím :) Snad se do té Paříže tak jednou dostanu a užiju si to tam! Zatím tam jezdí všichni kolem někteří i pravidelně, jen Veru pořád nic.
      Dík za odkaz, mají tam celkem schopný věci, ale nas…štvali mě zařazením ČR do Východní Evropy (!), a tím pádem taky skoro jednou takové poštovné (!). V Čechách jsem zatím obchod neviděla :( Zato pokukuju třeba po boohoo.com, taky mají pěknou nabídku. I když mě pořád nejvíc baví ty sekáče… :-D
      Ten tvůj outfit musí vypadat skvěle, tyhle barvy prostě k jaru patří! Doufám, že nás občas oblažíš fotkami, ať už jarní sebe nebo jarní Paříže… ;-)

      • Já bych fotila jako vzteklá! Tedy já fotím, ale nemůžu najít kabel od foťáku a obávám se, že zůstal po Vánocích v ČR. Takže do dubna, kdy jedu na prázdniny domů, jsou fotky uzamčené ve foťáku :(
        Jedině můžu zkusit něco vyfotit svým stupidphonem (to je takový opak smartphonu, se kterým se dá opravdu jen telefonovat :-)

      • udvouverunek napsal:

        A nejde ti paměťovou kartu z foťáku vložit do slotu v notebooku? Mně to tak naštěstí funguje, jinak bych s kabelem byla taky ztracená…

      • To už jsem samozřejmě taky zkoušela, bohužel tam nehrají velikosti :(

  2. Zaujala mě poznámka o článku z Ona Dnes. Rozdíl mezi redaktorkou a Mademoiselle Suzanne je v tom, že Suzanne v Paříži žije a slečna redaktorka pro Ona Dnes článek pouze přeložila. Nemůže za to, nejsou peníze. Opravdové redaktory, kteří mají cesťáky si drží snad jen Vogue. Zbytek přebírá – česká Elle a jiné časopisy jsou toho důkazem. Je to levné, rychlé a povrchní. Jinak já se těším na ty pudrové a zmrzlinové odstíny. Absolutně mi nejdou – jsem Armani typ- čili černá, černá, matně černá, lesklá černá a pak černá – ale už teď se těším na nude beige kožené botky a šátečky s jemným potiskem. Boh

    • Ten článek na Ona Dnes není zas tak špatný, mě jen šokoval ten titulek. Kdybych se nedostala ke čtení textu a orientovala se jen podle titulku, mohla bych si myslet, že pařížská módní mola jsou plná žen oblých tvarů. Já vím, že Češkám se zájem o módu musí vnutit. Ale je tohle ten správný způsob?

  3. Femme Fatale s Bohyní napsal:

    Špatný není, ale není to článek o tom, co se nosí v Paříži. Je edukativní a nejsem si jistá, jestli se to musí do nás, českých žen, namlátit nebo je to úplně ztracený boj. Ale vše začíná u sebelásky, u toho, že si nebudu kupovat oblečení z nekvalitních materiálů, protože já si to nezasloužím… Zasloužím si kvalitu a dobré provedení a to vietnamci ani řetězce prostě neumí. Až si české ženy začnou vážit samy sebe, budou se líčit, krémovat, chodit ke kadeřníkovi a nosit hezké oblečení, pak nebudou edukativní články potřeba. Ale to jde ruku v ruce se stravou a životním stylem.

Zanechat Odpověď

